Ok, nå har jeg fått beskjed av Rasmus om å skrive om hvor fantastisk han er.. Og jeg trodde faktisk ett øyeblikk at han var kul nok til å lese bloggen min, men så ødela han den illusjonen med å si at han bare så overskriftene, men han er litt søt uansett, bare se:

Lasse D sier (17:26):
*Er det ikke på tide du skriver et blogginnlegg om hvor fantastisk vennene dine er der jeg blir først nevnt? –D
Fleur/Kristine sier (17:26):
*xd
*Leser du bloggen min? =D
Lasse D sier (17:27):
*jeg kikker på alle, ser overskrifter og «høm detta var it noe spænnans nej»
Fleur/Kristine sier (17:27):
*=C
Lasse D sier (17:27):
*Eller, din leser jeg helt <>
*men jeg kan lese to ganger hvis du skriver hvor fantastisk jeg er
Lasse D sier (17:28):
*:'(

(Og ja, jeg har kallenavn på folk på msn, har for mange kontakter til å vite hvem som er hvem ellers..)

Og dessuten, Rasmus får meg bestandig til å le, derfor er han fantastisk =)