Som de fleste har fått med seg, så var dette juleballet det siste ordentlige treffet jeg var med på, jeg kommer selvfølgelig fortsatt på minitreff og slikt, men jeg kommer ikke på leir eller juleball. Og ja, det er trist, jeg har lyst til å fortsette, men jeg har for det første ikke råd, for det andre er jeg 10 år eldre en de yngste som kommer og for det tredje så har jeg allerede fått oppleve tre juleball (selv om det aller første ikke var med ordentlig rpg, bare ballet liksom) og to sommerleirer, det er på tide at plassen går til noen som enda ikke har fått oppleve å være med på noe av dette.

Jeg vil takke alle som var på juleballet, for dere gjorde dette virkelig til en uforglemmelig opplevelse, og jeg kommer bestandig til å ha alle de fantastiske minnene <3
Jeg vil spesielt takke Rønnaug og Anica som har stelt i stand alt dette, og som skjønte at siden det var siste gang jeg er med, så ville det være bedre for meg å slippe å være TT og heller bare kunne spille karakteren min fult ut, uten å måtte tenke på alt ansvaret og passe på at jeg ikke skulle få arrest. Noe som første til at jeg hadde flere arrester på en dag på dette ballet, enn jeg har hatt på alle de andre ballene og sommerleirene til sammen.  Det var kjempegøy!
Så ja, jeg hadde egentlig tenkt å blogge om alt som skjedde, men det får jeg gjøre senere, akkurat nå vil jeg bare takke alle sammen, og må jo selvfølgelig nevne Annette og Stine som var med på å gjøre dette ballet ekstra spessielt for meg, med å være med på alle rampestrekene mine, og å finne på andre rampestreker jeg kunne være med på =D
Og selvfølgeli Ina og PK som var villige til å la meg og Annette bruke Polyjuice potion på Marion og Pikéy..